📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sonbaharı severdi en çok da
Bizim derdimiz mevsimlerleydi
İlkbahar çiçeklerini yaz böcekleriyle
Kardeleni sarımtırak güz yapraklarıyla
Arkadaş yaptık biz
Sırtımızda minik yükü yaşamanın
Ayın karanlık yüzünü de bilerek
Birbirimize gülüşler attık biz
Umrumuzda değildi çoğu kimse
Gerçeği de katarak
Fakir ve sıradan yaşamları
Fantastik hikayeler yaptık biz
Yaşamak tadı damaklarımızda
Aşka inancımız dilimizin ucunda
Pek çok kere "ama" larımızla
Hatalar da yaptık biz.. "
Herkesi kurtaramazsın küçük adam
Senin ellerin küçücük
Kalbin küçücük
Büyüyeceksin alnının akıyla
Hayatı anlamayarak
Gerek olmadan anlamaya
Mutluluk denen duyguyu
Yere koymadan
Büyüyeceksin küçük adam
Oysa hiç gerek olmadan
Hiç gerek olmadan
Hayat zamandan yana..
"Öyle işte, yanağından öpesim geldi
Küçücük
Ama koklayarak..
Hepsi bu.
Hepsi bu.
Bunların hepsi her şeye bedel
Çok da dillendirmiyim ama
Yanağından öpesim geldi
Yalınayak iken
Küçücük...
Koklayarak... "