ismail erdem

ismail erdem
@Erdem__
Nasılsınız?
İntihar eden dört kardeş toplumsal çöküşün ayak sesi! Bir kaç önce iş görüşmesine gidip yüksek katlı bir plazadan düşerek ölen Şule Çet davasında sunulan adli rapor; "tokalaşma ile de tırnak aralarına dna geçebilir, cinsel birleşme bulguları var gibi lakin sanıklara ait kalıntı tespit edilemedi..." yani paranız varsa herşeyi yapabilirsiniz dercesine bir belgeden de anladık ki ; adalet de çökmüş durumda... Ve hâlâ katiline aşık bir maktül gibi sessiz kalan bir toplum ! OICD Verilerine göre 17 milyon insanımız yoksulluk sınırının altında yaşiyor, Avrupa ülkelerinde nüfusa oranla %7 asgari ücretli çalışan varken ülkemizde bu rakam %40 ın üzerinde, dar gelirli insanlarımıza sosyal destek paketleri hazırlamak yerine holdinglere şirketlere teşvik destek paketleri hazırlanıyor, şu an kaynayan Şili' den sonra gelir dağılımında en adaletsiz ikinci ülkeyiz... Maliye bakanı bugün açıkladı; "asgari ücretliler için 500 lira ödemeli yeni toplu konut projemiz hazır" bu şu demek, 2023 seçimlerini kaybetmemek için kısa vadede ekonomiyi biraz canlandıracak iktidar kurtarma politikası! Medya; bu açıklama gayet olumlu diyor... Fabrikalar açalım, uzun vade de insanlara iş imkanları sağlayacak üretim politikası izlemek yerine gene inşaat sektörüne saldırıp tekrar betonlara boğulalim... Üniversite mezunları iş bulamamaktan bahsediyor, atanamamaktan bahsediyor, cumgurbaşkanı cevaben diyor ki; "her üniversite mezununa iş garantisi mi verdik?" kimse de demiyor; o halde bu kadar üniversiteyi neden açtınız!? Yazarlar susuyor, akademisyenlerin keyfi gıcır, medya satılmış... Halk mı? Partili cumhurbaşkanı sistemini onayladı, parti liderinin politikalarını eleştirince cumhurbaşkanını da eleştirmiş olup dava açılıyor, 20 bin civarında cumhurbaşkanına hakaret davasi açıldı... İyi gidiyoruz...🐑
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Derde murad kalmamış, Derman kime naz eder? Vakti gelmeyen güle, bülbül ne niyaz eder! Kar yağsa da kışımı dost selamı yaz eder Ela gözlümü gördüm; akıl gönle yük imiş ...
Okuduğundan bi haber olan zat ı şahane, dün dememiştim ama bugün söylüyorum; "Dallama"! Herkese açık olan bir sitede uyduruk şeyler paylaşmışsın yorum yapınca kızıyosun.. Allah beş duyu organı vermiş ama sen inatla başka bir yerinle anlamaya çabalıyorsan bunda benim suçum yok, alta belirtmişim " eleştirim yazara yanlış anlaşılmasın" diye, buna rağmen adam kendi üzerine anlayıp insanlıktan edepten naralar atıyo :) Zat ı şahaneye gece vakit ayırıp cevap yazmadım, sabah yaptığı yorumu silip engellemiş 😁 insanların maneviyatıyla alakalı paylaşım yapiyosun, paylaştığın "alıntı" sahte çıkıyor, bunu söyleyince yok tabletten okuyorum da kopyalarken sorunlu çıkmışta o yüzden kaynakçadaki rakam ve bölümlerin karşılığı yokmuş daa... Zavallısın 👌😁
3/10
·104 syf.··
2019 6. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 05 Kasım 2019 01:50
İsmine bakıp yanılmayın derim, bilinçaltımıza öyle yerleştirmişler ki Babil ismi geçince mitolojik bir medeniyet gibi algılıyoruz, bana göre bildiğiniz bugün ki ortadoğu, çok fazlası değil emin olun! Medeniyet terimi bile fazla gelir kayıtları okuyunca... Kitap için söyleyebileceğim; tahmini m.ö. 3000 yılları civarında taş tabletlere kazınmış destan diye anılan hurafelerin kapsamlı bir önsözü ve çevirisinden ibaret. Anlatılan şey de kısaca, suların içinde ilk olarak bir erkek ve bir dişi tanrı oluşuyor kendiliğinden, bunların çocukları derken torunları falan oluyor. Tabi bunlar hep tanrı, çocuklar yaramazlık yapınca uyuyamiyoruz sizin yüzünüzden diyip kızıyorlar :) bir tanesi biraz ön plana çıkıyor, Marduk isminde olan çocukları. Marduk'un diğer adı da Bââl, toplam 50 tane farklı ismi geçiyor kitapta ve hepsi uyduruk şeyler. Lübnan civarında bir bölge bu Babil, hatta günümüzde bile Bââlebek diye anılan Baal kapısı isminde bir şehri mevcut, bu ismi de eski bir putdan almakta; Bââl putundan ! Ne demek istedigimi anladınız sanırım ;) Kitapla kalın. ( bu kitap hariç!)
Babil Yaratılış DestanıAnonim · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20191,904 okunma

ismail erdem

, bir kitap okudu
3/10
·104 syf.··
18 saatte okudu
·
2019 6. kitabı
Anonim
7.7/10 · 1.904 okunma