📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yarasını terk eden bir kabuk gibi
Acelesi olan bir çabuk gibi
İçine dert olayım bir mahcup gibi
Sürgünden evine döner gibi git.
Kokumu kırk yağmurla yıkan üstünden
Adımı rüzgâra düşür dilinden
Gurur duy gittiğin o emelinden
Beni günahın say, sevabına git.
Tutunduğum saçından at savur beni
Kırıldığın yanımdan dökül kan gibi
Geçmişinde kalan bir zaman gibi
Açıkta bir özneyi gizler gibi git.
Silinsin alnından dudak izlerim
Başka bakışlara kaysın gözlerin
Yanıltmasın seni bana hislerin
Beni yokmuş gibi anlatmaya git.
Sök at ciğerinden bir sızı gibi
Olmadık bir anda an sızın gibi
Bittimi denirse, "gibi" der gibi
Yeniden bir sayfa açar gibi git.
Çık git aklımın sınırlarından
Bir daha içime düşmesin yolun
Uzaklaş bugün ve yarınlarımdan
Doğduğun kalbimde batar gibi git.
Rüzgârdan dolayı savrula savrula uçan bir poşeti izler gibi izlediler nereye takılacağımızı. İpi kopmuş bir uçurtmayı izler gibi izlediler, çakılmamızı keyifle beklerken. Durup nefeslenmek istesek ittiler, yürüsek cekiştirdiler. Anlatmak istediğimizde dinlemediler, sustuğumuzda da neden anlatmiyorsun dediler.
Yıllar sonra karşılaştık. O kadar yıllar sonra ki neredeyse kaç yıl olduğunu hatırlamıyorum. Bir giyim mağazasında, aynı reyonun önünde, ben kız çocuğu kıyafetine uzandım, O'da erkek. Bir gün önce konusu geçse , "yolda görsem tanıyamam" diyebilecegim kadar zaman geçmişti üstünden. Şimdi de tanımazdım, oğluna adımı seslenmeseydi...
Adıma döndüm birden. Adımı seslenen sese döndüm. Bilmem kaç yıl önceki vurguya döndüm. İsmimin ilk harfinin bir daha hiç kimse tarafindan bu kadar güzel vurgulanamadığı anlara döndüm. Yine aynı vurguyla, aynı tonda, aynı içtenlikle seslenmesine döndüm. "Fırat" dedi... Benim ismimi oğluna seslendi...