Rüzgârdan dolayı savrula savrula uçan bir poşeti izler gibi izlediler nereye takılacağımızı. İpi kopmuş bir uçurtmayı izler gibi izlediler, çakılmamızı keyifle beklerken. Durup nefeslenmek istesek ittiler, yürüsek cekiştirdiler. Anlatmak istediğimizde dinlemediler, sustuğumuzda da neden anlatmiyorsun dediler.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yıllar sonra karşılaştık. O kadar yıllar sonra ki neredeyse kaç yıl olduğunu hatırlamıyorum. Bir giyim mağazasında, aynı reyonun önünde, ben kız çocuğu kıyafetine uzandım, O'da erkek. Bir gün önce konusu geçse , "yolda görsem tanıyamam" diyebilecegim kadar zaman geçmişti üstünden. Şimdi de tanımazdım, oğluna adımı seslenmeseydi...
Adıma döndüm birden. Adımı seslenen sese döndüm. Bilmem kaç yıl önceki vurguya döndüm. İsmimin ilk harfinin bir daha hiç kimse tarafindan bu kadar güzel vurgulanamadığı anlara döndüm. Yine aynı vurguyla, aynı tonda, aynı içtenlikle seslenmesine döndüm. "Fırat" dedi... Benim ismimi oğluna seslendi...
Keşke olmasaydı ama bende önemli bir yere sahip. Radyo programlarına da aşinalığım vardır, genelde kelime oyunlarını pek sevdiğim söylenemez yazarı seviyorum ama karakter olarak. Bir kez telefonla görüşmüşlüğüm oldu kendisiyle, hiç beklemediğim bir anda birinin vasıtası ile... Bu mevzu uzun pek girmemek gerek, kitap güzel daha öncede okumuştum şimdi bir kez de merak edenler için ufak alintilarla paylasmak istedim :)