Erdem Timur

Erdem Timur
@Erdemtin
Sen benden gideli çok olmuş Ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bozuk olunca maya Ne ar tanır Nede hayâ
Acı deyip geçme. Bazı acıların güzel tarafları vardır. Canın yanar ama, sonunda kime güvenip, kime güvenmeyeceğini çok iyi anlarsın ..
Eyvallahı olmayan kadınlar vardır. Yaptıkları fedakarlıkların karşılığını alamamış yorgun kadınlardır onlar. Mücadele etmeden sessizce çekip gitmeleri susarak sineye çekmeleri vardır. Güçsüz olduklarından değil, değmeyecegini bildiklerindendir. Bilin istedim