Az önce "karaktersiz" isimli bir kullanıcıdan hakeret yedim. Hakaret nedeni ise kendi yorumumu kattığım bir düşüncenin ona zıt düşmesi. İnsanların bu kadar asabi, düşüncesiz, saygısız ve de kendini geliştirmemesi beni çileden çıkarıyor. Bazen gerçekten yok edilmeyi hak ettiğimizi düşünüyorum.