Saat sabah dört buçuk felan, o zamanlar yaşım 19 ve boluda ki sanhe işimden dönmüşüm. Kadıköy de stüdyoya malzemeleri koyup eve geçeceğim ama ilk otobüs 6 da. Stüdyo ile otobüs durakları arasında baya ıssız ve kötü bir yol var ve barlar sokağının oradan geçeceğim. Her neyse, kulağımda müziğim emin adımlarla giderken bir anda dar bir sokağın içine çekilen bir kadın gördüm. Önce korktum, sonra tedirgin oldum, bir anda terler boşaldı sırtımdan ve o sokağa doğru ilerledim. O an kafamda kurduğum bir dünya senaryo ile yürüyorum ve kimse yok benden başka. "tecavüz, cinayet, hırsızlık". Kalbim yerinden çıkacak gibi oldu ve sonunda o manzara ile karşılaştım. Siyah bir köpekmiş, tüyleri uzun olduğu için siyah saçlı bir kadın sanmışım. Sonra mutlu oldum ve aynı zamanda berbat hissettim ya düşündüğüm gibi birşey olsaydı. Çünkü karşılaşacağım manzara kötü olsaydı ne yapardım bilemezdim. Sene olmuş 2020 ve bu korku içimde şimdi çok daha fazla.. Hiç yaşamamak ve yaşanmaması dileğiyle.