Hep seçenekler vardır hayatta. Doğru-yanlış, iyi-kötü, güzel-çirkin... hangisi seni mutlu edecekse onu seç. Yanlış yapma özgürlüğünü kullan. Yaşa; her seçenek bir hayattır...
uyku tutmaz dalarsın düşüncelere. Bir sağa döner bir sola döner durursun. kaç senaryo yazarsın kafanın içinde... Sonra uyumaktan vazgeçip telefonu eline alıp kurcalayıp durursun:)