Eren bayar

Eren bayar
@Eren10
Hisse senedini aldığı şirket iyi gidiyorsa bekarlı bir şekilde büyümeye devam ediyorsa ona Müdahale etmemek çok yerinde ve doğru bir karardır yani kârı realize etmemek gerekir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir şirketin kârı iyi artıyorsa ve artmaya devam edeceğine dair güzel tatmin edici işaretler varsa buna dokunmayacağım portföyde duracağım bu konuda kendime verilmiş bir sözüm var
Borsada yatırım işini sakın kolay zannetmeyin kolay zanneden kendisine aldatır
Hisse alırken Bence Önemli olan iki ana Kriter var Birincisi şirket karla büyüyor mu sizi ortak olarak önemsiyor mu bu iki soruya cevap arıyorum
Insan bildiği şeyi güvenerek alabilir sadece bir duyumla hisse senedi aldığınızda çok fazla almazsınız