Hisse senedini aldığı şirket iyi gidiyorsa bekarlı bir şekilde büyümeye devam ediyorsa ona Müdahale etmemek çok yerinde ve doğru bir karardır yani kârı realize etmemek gerekir
Bir şirketin kârı iyi artıyorsa ve artmaya devam edeceğine dair güzel tatmin edici işaretler varsa buna dokunmayacağım portföyde duracağım bu konuda kendime verilmiş bir sözüm var