İnsanın kötülüğe sapmış bir varlık olduğunu kavraması ve içinde suçlu bir yürek taşıması , dünyada tüm mahkemelerin verebilecekleri cezalardan çok daha şiddetli bir cezadır.
Çocukları özellikle sevin, çünkü onlar da melekler gibi günahsızdır ve duygulandırmak için, yüreklerimizi temizlemek için ve bize bir işaret olarak yaşarlar.
“Zira insanların varolmasının sırrı yalnızca yaşamakta değil, yaşamalarının nedenindedir. Ne için yaşadığını kesin olarak bilmeden insan yaşamayı kabul etmez. Hatta dünya nimetlerine boğulsa bile kendini yok etme yoluna gider.”