Aynı şehrin caddelerinde geziniyoruz birbirimizden habersiz.yüreklerimizi dağıtıyoruz umarsız sevda cambazlarına.birbirimizden uzak olmak adına,iğneler batırıyoruz çocuk ruhlarımıza.Mertlik olsun diye ağlamıyoruz,haykırmıyoruz sanki birbirimize çektirdiğimiz acıdan zevk alıyoruz...!!