aşk bi yarar beklemez,ve kimseye sormaz acıyan yanlarını,acının kimden geldiğinede bakmaz,yararla zararlada alakası bile olmaz,o sevmekle mükellef olduğu bir yürekte,kendini arar durur,canı acısada susar ,severkende mutlu olduğunu bilir,,,kimseye sormadan severken,bir o kadarda acının kattığı hislere benim değil diyemez,,,!!!!