“- Ağlamak kötü bir şey mi?
– Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?
– Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes…” (
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Güzel birşey olduğunda bir tek seni özlüyorum
Çünkü mutluluğumu paylaşmak istediğim tek kişi sensin
Bir şey canımı sıktığında en çok seni özlüyorum
Çünkü beni anlayacak tek kişi sensin.