Mėrɨç

Mėrɨç
@Ernesto8o
¶ ɠεяçεкçȋ σℓ, ȋmкαnรızı ȋรƭε ¶
@Ernesto8o·
·
sabitlendi
Bebeğim; Kraliçe yoksa, kral nedir ki
Reklam
Uzak bir kıtada sıfırdan başlayıp Hiçbir şey almayız gerimizden...
Müzik
Gerizekalı cahiller pp ve kullanıcı adı değiştirip takipten çıkınca görünmediğinizi mi sanıyosunuz olm hepinizi sayfanızdan birseyle tanıyorum merak etmeyin bende çıkıyorum ohh olsun
Bebeğim, kendine inandırmayı başaran tek kadın olmana itafen Hem küfür edip hem sevdiğim için yazmayı bırakıyorum son kez ben.
Müzik
Kimseye minnet borcum yok benim Herşeyin bedelini tek başıma ödedim.
Reklam