"Demonlar gerçekten var olsaydı durum farklı olurdu ama Tanrılar gibi onların da insanın rusal güçlerinin yaratımı olduğunu biliyoruz. Onlar da bir şey tarafından ve bir şeyden yaratılmışlardır."
Carl Gustav Jung ile röportaj:
-...kaygı ve korkularla doluyuz. Şurası kesin: Psikolojik durumumuzda büyük bir değişimin eşiğindeyiz.
-Neden?
-Çünkü daha fazla psikolojiye ihtiyacımız var. İnsan doğasını daha fazla anlamamız gerekiyor. Çünkü var olan tek gerçek tehlike, insanın kendisidir. İnsan büyük bir tehlikedir ve gülünç bir şekilde bunun farkında değiliz. İnsan hakkında hiçbir şey bilmiyoruz. İnsan aklı incelenmeli. Çünkü olabilecek bütün tehlikelerin kaynağı biziz.