"Herşey fanidir. Herşey doğar ve ölür. Bizler hayata, duygulara, herşeyin olduğu gibi kalacağı düşüncesine tutunduğumuz için acı çekeriz. Hayatın akan bir nehir olduğunu kabul etmeyi reddederiz."
Ne büyük aptallık yapmış olduğunu düşündü. ... "Eğer şimdi olsaydı", dedi kendi kendine, .... Çok geç olduğunu biliyordu. Üstelik bizler kararlarımızı o anda sahip olduğumuz bilgilere göre verir ve bunun sonuçlarına da katlanmak zorunda kalırız.