"... sadece semptomları tedavi etmek yetmiyor. Semptomların kaynağını da çözmek gerekiyor. Terapi her iki koldan ilerlediğinde sonuç veriyor: Hem hastanın mevcut, kendine zarar verici davranışlarını değiştirmek hem de geçmişte yaşanan travmalar ile hastanın bağlantısını bulup bu bağlantıyı koparmak gerekiyor."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"... Öfkesinin asıl kaynağı ortaya çıkmıştı. Çocukluğundan beri babasına karşı müthiş bir nefret besliyor ve stresli olduğu zamanlarda da yakınındakilere, genelde karısına patlıyordu. Ne yapmamız gerektiğini biliyordum: içindeki hasar görmüş çocukla yüzleşmesini ve onu iyileştirmesini sağlamaktı hedefimiz."
"...
Ama ondan korkuyordun değil mi?
Ödüm kopuyordu. Ama zaten çocukların anne-babalarından korkması gerekmiyor mu?
Gordon, sen de çocuklarının senden korkmasın ister miydin?
... "