EDA

Yaptığın şey bu, değil mi? Kitap okurken? Her şeyi başkalarının gözünden görmek.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Reklam

EDA

, 2021 okuma hedefini ekledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
15/15 kitap - %100 tamamlandı
15 kitap okudu
15 kitap
3.402 sayfa
0 inceleme
85 alıntı
"Hani biriyle karşılaşırsın ve bütün hayatın boyunca onu tanıdığını hissedersin ya?
Sayfa 26·Kitabı okudu
Hepimizin zayıf anları olur , ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız ,gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur, ağlayamadığımız zaman ölecek gibi oluruz,dedi.''
En iyisi bırakalım açlıktan gebersin bunlar, dedi, böcek ölürse, zehir de kalmaz.