Ilk wattpad'den okuduğumda kitap Gerçekten güzeldi Sonra ikisi çıktığında hoşuma gitmedi konular çok uzatılmış ve çok kalın bir kitap zaten ikisi çıktıysa 3'ü 4'ü de çıkar 3'ü de vardır belki çok önceden okumuştum ilk kitap gerçekten güzel ama diğer kitaplar sarmadı
Story de görüp almıştım seneler önce furkan abiden imzalayıp göndermiş sağolsun ilk 10 kişiye girerim okuyanlardan bence :) bir kitapta bir çok hikaye.. Karanlığa esir düşmemen dileğiyle ecemsu.. imzada böyle yazıyordu keşke dinleseymişim neyse kidabı şiddetle tavsiye ederim okuyun okutturun