" Susuyordum, daha iyi şakısın diye. Sözcüklerden başka tutunacak bir şeyleri bulunmayan yabancılar gibi bize de sözcükler gerekiyorsa, derdimizi anlatmaya değmez."
"Sessizliğin de çeşitleri vardır. Ya mırmırlar ya da üstüne yumulup kemik gibi kemirir seni. Bar bar bağırıp da işitilmeyen seslerle dolu sessizlikler vardır. SOS sessizlikleri.Sessizlikler vardır, başlarına ne gelmiştir, nereden gelmiştir, bilinmez..."
"Her zaman yığın yığın soru vardı ona sormak istediğim, ama aklıma gelmiyor,dilsiz kalıyorlardı.Kafadan değil de yürekten dile dökülemeyecek yerden geliyorsa,bir soruyla da özetleyemezsin,bin soruyla da."