Latin Amerika Edebiyatı ile geldim bu kez. En sevdiğim topraklardır ve 60 yıllara selam verip yazarın meselesini bir gün de anlayıp veda etmek çok zor geldi. Çünkü anlatım sade ve akıcıydı. Aynı zamanda sürükleyici ve bir o kadar da incecik bir metin olmasına rağmen etkilendiğim bir eser oldu.
Birden fazla kitap türünü barındıran satırlarla karşılaşmak her okura nasip olmuyor malesef.
Polisiye ile başlayan, dram ile devam eden, toplumsal gerçekçiliği içinde barındıran, siyasi ve sosyo- ekonomik bir kültürü dile getiren, kadın haklarını ve ayakta kalma mücadelesini kara mizah ve ironiyle anlatan farklı ve özel bir eser olduğunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.
60'lı yılların, kadınlarının çektiklerini, nelerle mücadele ettiğini ve suça yönelmek zorunda bırakılmalarını okurken hem üzülüyor hemde bu nasıl olabilir sorusunu sormak zorunda kalıp cevap arıyorsunuz farkında olmadan...
Farklı, sıradışı, bir metin okumak istiyorsanız bu metin tam size göre...
Sevgiler