“Hiç kimsenin hayatının bir parça zorluk ve keder olmadan düzgün bir şekilde gelişip tamamlayamayacağından eminim... Sanırım ancak bunu kabullendiğimizde huzurlu olabiliriz.” Diye başlar kitap. Serinin diğer kitapları gibi bu kitap da bir ırmak gibi okurken akıp gidiyor. Yüzde tebessüm bıraktırdığı bir çok an oluyor. Tabi bize güzel bir ders de veriyor bu kitap. Aşk bir kalıba sokulamaz. Aşk bir şekilde gelmez insana. Bazen beyaz atlı bir prens beklemek yanlıştır. İyi okumalar 1k ailesi
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Espri anlayışı, varoluş ziyafetine tat veren bir çeşnidir. Hatalarınıza gülün ama onlardan ders alın, sorunlarınızla dalga geçin ama onlar sayesinde güçlenin, karşınıza çıkan zorluklarla alay edin ama onların üstesinden gelin.