Esin şan

Esin şan
@EsinSan
27 Mart
Eylül 2025 tarihinde katıldı
Bır sen iyi gelisin bana Senıde cok uzaga koymuşlar
Reklam
Bundan sonra kimse karşıma geçip aşktan mesken bahsetmesın
Anlat dıyıyorsunda Acinin lisanı yokki Sana olan düşkünlügümü anlatabileyim Şaşırma oyle İyi bir şeymi kötü bir şeymiş dedi diye Aşkın büyüklüğü birlikte yaşanan mutlulukla değil Uğruna göze aldingin şavaşlar Ve bir başına yaşadığın acılarla ölçülür Sen görüpte üzülme diye Acılara bır basıma yol aldım ben Ben seni oyle sevdimki Yaşadığın halde anlayamadın
Esin şan
Reklam