Anlat dıyıyorsunda
Acinin lisanı yokki
Sana olan düşkünlügümü anlatabileyim
Şaşırma oyle
İyi bir şeymi kötü bir şeymiş dedi diye
Aşkın büyüklüğü birlikte yaşanan mutlulukla değil
Uğruna göze aldingin şavaşlar
Ve bir başına yaşadığın acılarla ölçülür
Sen görüpte üzülme diye
Acılara bır basıma yol aldım ben
Ben seni oyle sevdimki
Yaşadığın halde anlayamadın