ÇözülmeRasim Özdenören' nin okuduğum ikinci kitabi. Kitap yine kısa öykülerden oluşuyor. Hikayelerde ailede geçim derdi, aile fertlerinin ruh halleri ve aralarındaki ilişkilerden bahsediliyor. Anlatımı, tasvirleri sanki gözünüzün önünde gerçekleşiyormuşcasına gerçekçi bir dille yazılmış. Bir solukta okunacak bir kitap. Okuyun, okutun. Bol kitaplı günler, keyifli okumalar...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Rasim Özdenören 'in Ansızın Yola Çıkmak kitabını tıpkı adı gibi hiç aklımda yokken ansızın okumaya başladım. Bu yazarın okuduğum ilk kitabı. Ne kadar çok okumadığım yazar varmış meğer. Anlatımı güzel, anlaşılır ve sade bir dili var.
Kitap kısa hikayelerden oluşuyor. Ansızın gelen telgraflar, ansızın yaşanan olaylar, biraz tuhaf, biraz korkunç, çok ilginç ve çok sürükleyici. Varlık ile hiçlik, ölüm ile hayat, uyku ile uyanıklık arasında bir eser. Yaşadığımız hayata dair farkındalığımı arttırdı diyebilim.
Okuyun, okutun. Bol kitaplı günler keyifli okumalar...
youtu.be/9thcep8Qzjk?si=...
Eğer birgün Peygamber Efendimiz (s.a.v.) ziyaretinize gelse,
Yanlızca birkaç günlüğüne aniden çalsa kapınızı,
Merak ediyorum neler yapacağınızı,
Biliyorum ama böylesine şerefli bir konuğa açacağınızı en güzel odanızı,
O'na sunacağınız yemeklerin en güzeli olacağını,
ve inandırmaya çalışacağınızı onu evinizde görüyor olmaktan mutluluk duyacağınızı;
Gercekten evinizde ona hizmet etmekten alacağınız hazzı..
Fakat söyleyin bana,
Efendimizi evinize doğru gelirken gördüğünüzde,
Onu kapınızda mı karşılayacaksınız?
Yoksa onu içeri almadan önce aceleyle dergileri gazeteleri saklayıp yerine KURAN'ımı koyacaksınız?
Peki hala amerikan filmlerini mi seyrediceksiniz televizyonda?
Yoksa kapatmaya mı koşacaksınız O size kızmadan önce..
Kimbilir?
Peki ya dünyalık müziğinizi kasetlerinizde saklayacakmısınız?
Ve bunun yerine ortalığa kitaplığınızda tozlanmış
yıllanmış hadis kitaplarınızı mı çıkaracaksınız?
Hemen içeriye girmesine izin verecekmisiniz?
Yoksa telaşa kapılıp ne yapayım diye sağa sola mi koşacaksınız?
Merak ediyorum;
Eğer Peygamber Efendimiz (s.a.v.)
Birkaç günlüğüne sizinle birlikte yaşasa,
Yapmaya devam edecekmisiniz her zaman yapmaya devam ettiğiniz şeyleri?
Ailenizdeki sohbetler eski halini koruyacakmı?
Her yemekten sonra sofra duası etmeyi yine zormu bulacaksınız?
Sabah namazı için o sıcacık yatağınızdan erkenden fırlayacak mısınız?
Kime neye sabrettiğimi, kızdığımı ve kırıldığımı en iyi sen biliyorsun Rabbim..
Sana havale ediyorum. Kahrında hoş, lûtfunda hoş..
"Ben üzüntümü, kederimi sadece Allah'a arzediyorum.."
( Yusuf / 86 )