Hikâye , anlatıcının üslubuyla anlam kazanır, en güzel hikayeler kötü anlatıcıların kaleminde heba olur bazen. Bazen de sıradan bir hikâye anlatanın kaleminde olağanüstü bir esere dönüşür
… ben sadece ılk cümleye takılmıştım:
“ Türkiye’desiniz…” Bir kelime bu kadar insanın içini ferahlatır mıydı ? Efsaneler, kahramanlıklar ülkesindeydik…