Esma

Esma
@Esm4_
“Okudukça derinleşen bir yolculuk.”
"Hayat, insan aklının düşünebileceğinden çok daha gariptir. İnsan, gerçekten sıradan denen şeyleri çoğu zaman hayal bile edemez."
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ellerimden tutarak götürürdü babam kutsal gecelerde, bayram gecelerinde; herkes birbirini erinçle esenlese de, o derinlerden gelen ağır, yaman bir hüzün gene de dururdu yüzlerde; varınca da ayakkabılarımızı çıkarır (bayramsa, benimkisi mutlaka yeni olurdu), içeri girer ve saflarda yerimizi alırdık; bir katılmaydı bu aileye; bir devinme; cami uzar, genişler, derinleşirdi; sonsuz baba, sonsuz amca, sonsuz dayı, sonsuz büyükbaba, sonsuz ağabey, sonsuz kardeş eklenirdik birbirimize; her yere kuş sesleri, çiçek kokuları, hiç görülmemiş eleğimsağmalar dolardı; âdeta kanatlanırdık; gece bile güneşi görürdük, o da isterdi aramızda olmayı; bir mucize mi oluyordu, hiç mi batmıyordu, yoksa hızla doğuveriyor muydu, gerçek bir güneşi görürdüm işte; 'Aaa, güneş!' dediğimi çok iyi anımsıyorum aradabir babama: 'Yaa, yaa; güneş' derdi o da; zaman zaman, tavan açılır, uçardık göklerde; insan-kuşlar olur, Akdeniz'in üstünden kayarak, kanatlarımıza değen o tuzlu sularla konardık Afrika'ya!
Alıntı