“Allah’ı kaybetmiş insan, neyi aramaktadır? Allah’ı aramayan insan, neyi bulacaktır? Kur’an’dan kaçan, hangi kitaba inanacaktır? Peygamberi görmeyen, hangi insanı görecektir? Cenneti elinden kaçırmış olan, Cehennemden başka neyi kazanacaktır?”
Her sabah aynı saatte uyanmak, aynı yolları yürümek, aynı yüzlere bakmak... Günler birbirini tekrar ediyor. Sanki bir tekrara sıkıştık: yaşamak için çalışmıyoruz, çalışmak için yaşıyoruz.
Huzuru her yerde aradık; eğlencede, başarıda, insanlarda, parayla, statüyle… Ama huzurun kaynağı olan namazı aklımıza bile getirmedik, işimize gelmedi.
Artık gelmeli !