Hayat bazen otomatik pilotta giderken, bir anda durup “Ben ne yapıyorum?” diye sormak insan olmanın en gerçek hallerinden biri aslında. İşte, özel hayatta, ilişkilerde, hedeflerde… Hep bir anlam arıyoruz. Ama her zaman net bir cevap çıkmıyor.
Hayatı daha iyi yaşamanın piyango kazanarak, başka ülkelerden vatandaşlık edinerek mümkün olacağını düşünüyorsan hayat hakkında hiçbir şey bilmiyorsun demektir.
Kendimi ifade edemeyişlerim, içimde çırpınışlarım... O kadar çoklar ki! Canım yanıyor, içimde hissettiklerimi nedense dışa vuramıyorum.
Adeta bir sadakat yemini etmişim gibi, sırlarına sadık kalmışım içimin.
İncitmek istemezken incinmişim… Yutkunmuş, içime atmışım.
Çok da gülerim nedense; sanki hiç canım yanmamış gibi... Alaya alırım dertlerimi.
İçimdeki “beni” sadece ben duyabiliyorum; oysa ne çok muhatabı vardı duyması gereken!
Bazen gerek duymadım anlatmaya, bazense değer… Bazen de gururum izin vermedi.
Ama en çok sevdiklerim için kızgınım gururuma…
Çünkü onlar bunu hak etmedi!✍️
"Bir insana kötü olduğu için mi yoksa senin yanında olmadığı için mi karşı çıktığını, senin yanındakilerin kötülüğüne ne kadar karşı çıktığından anlarım."