Esma Direk

Esma Direk
@Esma_drk
.
"Herkes kalbinin renginde yaşar hayatı. Ve herkes kalbinin rengini bulaştırır etrafındakilere."
Reklam
...UMUT HERŞEYDEN MUAF...✨
"En güzel bulaşma ahirete kaldı, Kiminin özlemiyle Kiminin nefretiyle."
Çünkü bazı sevgiler bazı insanlara ağır gelir.🖤
Ne vakit seveYim seni ? Namaz dan sonra Dua gibi mi ? Yaşamdan sonra ölüm gibi mi..