Esma

Esma
@Esmaist
Bazen bilmek acıtıyor, bilmesem daha iyiydi diyorum. Asi bir yanlızlık, sahte bir kalabalıktan daha iyidir. Devamını göster...
Benim gönlüm sarhoştur, yıldızların altında..
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her şey geçmez ama, zamanla alışır insan acıya..
1000Kitap
Sakladığında gözyaşlarını, Kimse duydu mu çığlıklarını?..
1000Kitap
Biz deliyiz, Çünkü çok gülerek acıyan yanlarımızı gizlemeye çalışıyoruz..
Kırılmış biri çok güzel susar, her şeyine hasret kalırsın.!