Esma

Esma
@Esmaist
Bazen bilmek acıtıyor, bilmesem daha iyiydi diyorum. Asi bir yanlızlık, sahte bir kalabalıktan daha iyidir. Devamını göster...
Günün sonunda ne olursa olsun; Biz mutsuz ve yanlızız :')
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimseyi gece yatağında uyutamayacak kadar kırmayın..
1000Kitap
Bunu da yaz hakim bey; Umuda kelepçe vurulmaz.!
1000Kitap
Sarhoş olma sebebim alkol değil, gülüşün..
İnsanı herhangi biri kırabilir, ama bir tek sevdiği acıtabilirmiş... Can Yücel
1000Kitap