Bize öğretilen "iyi ve kötü" gibi kavramları net bir biçimde ayırt etmemiz için, bunları bize öğretenlerin adalete ne kadar mesafede olduklarını bilmemiz gerekir. Adaletten uzak kalınarak öğretilen her bilgiyse mutlaka öğretenlerin kötülüklerini gizlemek için çarpıtılmıştır.
Unutma bebeğim,evren bir bütündür. Koca evreni en küçük parçasına kadar bile ayırsan her birinde bütünü bulursun. Bu yüzden adaletten asla şaşmaman gerek. Zira bütün evren,adalet üzerine harmanlanmıştır. Yine aynı şekilde, yaşanan tüm acılar, beşer eliyle üretilen bütün kâbuslar unutma ki adaletten şaşıldığı için, adaleti kaybettiğimiz için yaşarız.