İnsanoğlunun kötüsü, bilinen evrensel gerçekleri bile kendi menfaatine göre çarpıtır ve bunda çok mahirdir. Kişilerin evrensel hakları artık hiçbir önem arz etmez. Bu yöntem yıllarca uygulanır ve her zaman kârlı gibi görülür ama inan bana bu asla kârlı değildir.
Ey oğul kim ki birilerinin başında hoyrat,o Allah indinde en aşağılık. Kim ki sevmiyor, Allah almış nurunu artık ondan. Kendilerine doğru döndürmek için bütün suları, kuşları, güneşi, hem de söverek, döverek, dışlayarak, öldürerek kim nihayete ermiş?