3 yıl önce biriyle tanıştıktan sonra yarıda bıraktığım kitap okumalarına yeniden devam etmeye geldim. Belki de büyümek ve olgunlaşmak için o 3 senin geçmesi gerekiyordu içimden. Acı bir tecrübeydi... ayrılık hiç bir zaman kolay bir olgu olmamıştır. Ölümden de beter der eskiler. 7 ay oldu geçti diyemem ama eskisi gibi değilim...ve burası bana iyi gelecek.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!