Esra Kaya

Esra Kaya
@Esra_Kayaaa
Bu yolun azığı inanmak, katığı umut! Sulamaya devam edeceksin. Belki bir gün bir ağaç değil de koskoca bir bozkır yeşerir..
"Odamda tek başıma olmayı diledim, kitaplarımla baş başa. Bu insanlardan uzakta!"
Reklam
"Nasıl bi his biliyor musun? Oda çok geniş ama sığamıyorsun, bak kapı orada ama çıkamıyorsun, pencere açık ama nefes alamıyorsun.. #CemalSüreyya
"Tek bir kural vardı,o da kuralsızlık"
Sayfa 64 - Everest·Kitabı okudu
"Çocuklar boyama kitabı değildir. Onları en sevdiğin renklere boyayamazsın.."
Sayfa 31 - Everest·Kitabı okudu
Reklam