Esra ucar

Esra ucar
@Esra_ucer
Keşke sen , ben olsan Seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan Keşke ben , sen olsam Bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam... _ÖzdemirAsaf_
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
• Sevmek yüzünden kaç kere ölünür ki •
~ Mânâ İmtihan , İmtihan mânâymış meğer ~
Bakışların bedenime dogru gelirken kalbimde mutluluk, beynimde fırtınalar koparıyor adeta ☆
Duygular
Gece midir insani hüzünlendiren, yoksa İnsan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren, yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen ☆Özdemir Asaf☆