Esraattt111

Esraattt111
@Esraa_tnrv111
Zindagi ye safar...
Teşekkürler...🎈
Reklam
Nurullah Genç'in: "Ne yaparsam yapayım, sonunda içimle baş başa kalıyorum ve bir derin hüzün gelip kaplıyor içimi. Benim yurdum içimde galiba." dediği yerdeyim.
"Gökyüzü herkese aynı maviyi sunar; fakat herkes nasibindeki ufka bakar."
"Bazı yollar var ki yürünmez sanılır; insan bir gün dönüp bakınca en çok onları aşmış olduğunu fark eder."
"Vaktinden önce açan çiçek rüzgâra yenilir; vakti gelince açan ise bahara adını bırakır."
Reklam