"iyi ki o yolları yürüdüm,iyi ki
o çiçekleri ektim.İyi ki hata yapmak beni hatasını kabullenebilen erdemli bir insan yaptı.
İyi ki sevdim,iyi ki saydım,iyi ki çabaladım,emek verdim.
Hiçbiri için pişman değilim.
Beni böyle böyle insan yapan
herşeye sonsuz teşekkürler."
Frida kahlo
#iyikidoğdum🎂💫🧚