Reşat Nuri Güntekin'den ufak bir hatırlatma: “En uzun, en çaresiz geceni düşün, Sabah olmadı mı? Yine olur.” o yüzden asla ümidini kaybetme ve çıkmaza girdiğin zaman şu ayet gelsin aklına: “Bilemezsin ki; belki de Allah bundan sonra daha güzel bir kapı açar.” (Talak, 1)