ÖYLESİNE

ÖYLESİNE
@Esradurdu
to be or not to be...
Öğrenci
lise
van
dünya, 24 Kasım
14 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
@Esradurdu·
·
sabitlendi
Ruhum hayatımdan yoruldu.
Reklam
Gitti
Yıllar geçsede o benim hep yanımda olur derdim,hiç gitmez ellerimi bırakmaz derdim.Beni unutsada adımı ve gözlerimi asla...meğer o varlığını bile hiçe saymış.
Kime ne yaşattıysanız bir gün aynısını yaşamanız dileğiyle...
Çıkıp dolaşmak istiyorum, ama mümkünse kafam benimle gelmesin...