Bir mağaza gidip o an alacağınız ürüne hiç aşık oldunuz mu? Bu kitaptaki karakter kırmızı bir polar yeleğe aşık olarak alıyor ve zaman geçtikten sonra o yeleği ihtiyaç sahiplerine gidecek kutuya atıyor. Bir gün televizyonda o yeleği bir mültecinin üzerinde görüyor ve kitap başlıyor. Globalleşme ile ilgili bir öykü kitabı. Kırmızı Polar gerçekte var ve yazarın seyahatinde yaşadıkları anlatılıyor. Evet konu ilgi çekici, ama bana göre değildi sanırım. Petrol şirketleri, Dubai, Globalleşme, ham maddeler falan yordu beni okurken. Çocuk kitabı olmasına da şaşırdım, bir çocuk çok kolay anlayamaz bu konuyu bence (+12 olsa bile) . Daha basite indirilip, daha kolay terimler seçilebilirdi.