#yorum
Gerçek yaşam hikayesi olan kitaplar benim için hep başka önemlidir. Bu kitap da beni aldı taaa Kilis'e Delal'ın hikayesine götürdü. Gerçekten muhteşemdi. Umut etmeyi ve umudundan hiç vazgeçmemeyi öğütleyen, hüzünlü ve bir o kadar da güzel bir hikayeydi. Mutlaka tavsiye ediyorum ve aşağıya bayıldığım bir alıntıyı bırakıyorum.
Bilir misin nene," dedi Baran. "Hz. Adem de biz oğullarına umut vasiyet etmiştir. Lakin bizler onu hiç anlamamışız. O da anlayalım diye, eğer gökkuşağının altından geçersek dileklerimizin kabul olacağını söylemiş."
"Peki," dedi, "gökkuşağının altından geçen olmuş mudur?"
"Babamın dediğine göre hiç kimse geçmemiştir nene," diye cevap verdi Baran. "Hz. Adem bize böyle söyleyerek umut etmemizi istemiştir."