Esra dağtaşoğlu

iki kitabı da harika bence 3.su çıkmalı o kadar güzel anlatmış ki sanki terapi odasındasın ve o koltuktasın ve çok naif tasfir etmiş çok anlamlı emeğinize sağlık herkes okumalı