Keşke kısa olmasaydı. Yazarın ilk kitabı. Ama belli ki son olmayacak,dertler yazmakla bitmeyecek. Bu kitap son olmasın da zaten o yazsın biz okuyalım, hüzünlenelim,ağlayalım. Yazar aşk,özlem,keder,ayrılık,ölüm temalarını çok güzel işlemiş şiirlerine. Okurken de yüreğinize işleniyor istemsizce.
Kalemine yüreğine sağlık.