-Totoca, çocuklar emekli midirler?"
+Ne?
-Edmundo dayı hiçbir iş yapmıyor ama para alıyor. Yani çalışmıyor ama belediye ona her ay para ödüyor.
+Bunda şaşılacak ne var?
-Çocuklarda bir şey yapmıyorlar; yemek yiyorlar, uyuyorlar, sonra da analarıyla babalarından para alıyorlar..'
"Neden hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun? Çünkü dünya'nın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum.'