Sadun

@Esref30·
·
sabitlendi
Hepimiz birbirimize benzemeliyiz. Anayasa'nın dediği gibi, herkes hür ve eşit doğmaz ama herkes eşit hâle getirilir.
Sayfa 79·Kitabı okudu
Reklam
"İnsanoğlu kendisini ve hayatı anlayacak kadar çaba sarf edip, aç gözlülüğe savaş açmış olsaydı eğer şu an yeryüzünün her yerinde sevgi, muhabbet, aşk, barış, bolluk ve bereket tohumları yeşerir ve bir cennet yaratılabilirdi."

Sadun

, bir kitabı okumaya başladı
Engin Temiz
6.6/10 · 306 okunma
"Sizi sömürgeleştiren yabancıların sizde yarattığı en büyük yıkım , zamanla sizin kendinize onların gözüyle bakmınızı sağlamalarıdır “
Welat xemgîn ez xemgînim
Reklam