İnsan kendisine bir başkasının gözüyle bakmaya ihtiyaç duyar. Ancak o zaman kendinin de ne sunabileceğini bilebilir. İradesi dışında ortalıkta gezinen biri kendi oyununu göremez. Benim bu aynayı bulmam gerekiyordu... O zaman öyle düşünmüştüm, şimdi de hayatta kalabilmek için böyle düşünüyorum. Bu bir yalansa iyi bir yalan sayılır. Nefes almamı sağlıyor çünkü.
Günler boyu bu cinli kentte dolaşıp bana doğru akıp gelen her şeyi içime çektim. Hiç kimseyle konuşmadım. Yalnızca gördüm, kokladım, gezindim, var oldum.