ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
"UCLA'da iki yıl İngiliz Edebiyatı okudum. Belki bu sayede Burger King'de müdür olabilirim."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Belki de artık vazgeçmemin vakti gelmiştir. Havlu atma zamanı... "
Ama yirmi yedi yaşına gelmiş biri olarak artık genç sayılmazdı. On yılını komedi dünyasına adım atmak uğruna harcamış, neredeyse yaşlanmıştı. Otuz yaşına kadar bir yere gelinemezse sonrasının zor olacağını herkes bilirdi.
Sana olan aşkımın biteceğini hiç sanmazdım ama böyle boktan şeyler oluyor. Ne demek istediğimi anlamışsındır. Özgür olmalıyım. Lanet olsun...
"Çocuklarımıza tutunmanın tek yolu onları serbest bırakmaktan geçer. Suki'nin senin sevgini yanında götürmesine, büyüdüğü evde sürekli yanan ışık gibi ona yol göstermesine izin ver. O sevgiden güç aldığı sürece asla senden uzaklaşmayacaktır."