ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
Milena, Milena, Milena... Adından başka şey yazamıyorum. Yazmalıyım ama! Bugün şaşkınım, yorgun ve sensizim Milena. (Yarın da yanımda olmayacaksın.) Nasıl bitik olmayayım?
Reklam
Bugün bugün, yarın da yarın olduğuna göre, özgürlüğümü elimde tutuyorum demektir.
Sana karşı olan durumum. (Seni hiç görmesem bile, sen benimsin.)
Neler sormazlar: "Kaç kilo aldın?" Oysa kilo vermişimdir.
Geliyorum desem, belki sen istemeyeceksin artık, gönül erinciyle dilediğin yere git diyeceksin... Kararsızlığıma gücendiğinden değil, bu konuda bıktığın için böyle davranacaksın.
Reklam